Kreiranje vizuelnog identiteta

Vizuelni identitet je jedna komponenta korporativnog brendiranja.

Brendiranje uključuje korporativni dizajn ili vizuelni identitet , korporativnu komunikaciju i korporativno ponašanje.

Kvalitetan vizuelni identitet stvara koherentan, dosledan i prepoznatljiv imidž vaše kompanije, proizvoda, usluge, ali i događaja, iskazano kroz različite materijale i medije.

Krajnji cilj je da kupac prepozna stvarnu vrednost i kvalitet proizvoda ili usluge i da se emotivno veže, kao i da se kompanija istakne i razlikuje od drugih po onome što radi najbolje.

Poverenje koje dobijamo od kupaca, a i samih zaposlenih, u velikoj meri zavisi od uspešnog brendiranja, a vizuelno predstavljanje kao deo tog procesa je kamen temeljac za uspešnu izgradnju dobrog brenda.

Vizuelni identitet počinje od logoa, ali je mnogo više od toga.

Kako dolazimo do dobrog vizuelnog identiteta?

Prvi korak je da se upoznamo sa vašim radom i sa vašim proizvodom ili uslugom. Radimo na tome da definišemo primarne boje, fontove i stilove i slike kroz koje ćemo da komuniciramo i šaljemo određenu poruku kupcima. Ukoliko je vaš postojeći logo već prepoznatljiv vašim kupcima definišemo elemente koje ćemo zadržati i delove na kojima se radi promena radi unapređenja.

Kada je novi logo spreman iz njega se rađaju drugi vizuelni elementi kao što su vizitkarte, brošure, katalozi, veb sajt, posteri, vizuali za društvene mreže…

Prepustite nam rad na kreiranju vašeg vizuelnog prisustva.

Naša agencija ima desetogodišnje iskustvo u ovoj oblasti.

Dobitnici smo  nagrada i priznanja.

Trening-INTERNET KOMUNIKACIJA

Treneri: Tijana Sekulić i Aleksandra Anđelković Pilotiranje servisa podrške za zapošljavanje osoba sa invaliditetom na teritoriji grada Beograda, Gradski  centar za socijalno preduzetništvo ...

REDIZAJN LOGOA Read more

PINO – RAZVOJ BRENDA

Na početku je bilo samo ime PINO-TOYS. Krenuli smo od osmišljavanja izgleda i dizajniranja logoa, preko dizajna pakovanja, do kataloga i web sajta. Sada je ovaj brend drvenih igračaka PINO-TOYS ...

Read more
Izrada vizuelnog identiteta agro-industijske zone za predstavljanje budućim investitorima. Read more

 

Blog postovi vezani za ovu temu:
Logo koji je stigao na sam vrh