AT Consulting
  • HOME
  • O NAMA
    • UTISCI I PRIZNANJA
  • USLUGE
  • BLOG
  • KONTAKT
  • PORTFOLIO
MENU

Treninzi osnaživanja žena- Urkajina i Moldavija

  • Home
  • Treninzi
  • Treninzi osnaživanja žena- Ukrajina i Moldavija

Treninzi osnaživanja žena- Ukrajina i Moldavija

January 6, 2017 | By Tijana, Treninzi

U novembru i decembru 2016.g napravila sam iskorak u svojoj dosadašnjoj karijeri dobivši priliku da radim ono što sam poslednjih godina radila na teritoriji Srbije – treninge za osnaživanje žena, i to za industriju koja je jedna od najveći potencijala ekonomskog razvoja podunavskih zemalja – turizam i to kao internacionalni trener.

trening_turist_sector_1

U cilju podsticanja ženskog preduzetništva u turizmu, kolega Miodrag Kostić (Veza DOO) i ja izveli smo, 8 interaktivnih trening radionica u organizaciji i podršci Danube Competence Center (DCC) kao dela (agencije za nemačku saradnju) GIZ. Treninzi su se održali u Srbiji, Ukraini i Moldaviji. Treninzi su bili namenjeni ženama vlasnicama i menadžerkama turističkih agencija, hotela, privatnih pansiona i apartmana.

trening_turist_sector_2

Internacionalni trening- osnaživanje žena u sektoru turizma

Trening “Izgradnja odnosa sa potrošačima u turističkom sektoru” obuhvatila je segmente važne za uspeh kompanija i organizacija u turizmu, što je svakako izgradnja dobrih odnosa sa klijentima. Reputacija i zavisnosti od zadovoljstva klijenta, koji se odražava kroz kvalitet pruženih usluga, najviše se iskazuje kroz subjektivni aspekt – osećanja. Zbog toga je od ključnog značaja za kompanije da se fokusiraju na izgradnju dobrih odnosa sa klijentima, od trenutka iskazivanja interesovanja za usluge, rezervacije usluge do trenutka kada turista odlazi kući (npr. razvoj programa lojalnosti). Analiza ponašanja potrošača i razumevanje njihove potrebe i očekivanja dovodi do poboljšanja kvaliteta usluga i uvođenje novih proizvoda i usluga, kao i poboljšanja imidža, a trening radionica je iznela načine kako se stvara sistem prikupljanja povratnih informacija i njegovo korišćenje.

Trening “Online marketing u turističkom sektoru” obuhvatio je segmente o važnosti digitalnog marketinga i njegovog planiranja kroz strategiju i akcione planove. Internet danas igra važnu ulogu u životu turista u donošenju odluka i procesu planiranja za odmor. Danas, skoro da nema turista koji koriste samo tradicionalni način informisanja i rezervacije svojih putovanja. Kada planiramo odmor obično se informišemo na internetu i zato je važno da turistički sektor predstavi svoju ponudu online kako na sajtu tako i na društvenim mrežama Bitni aspekti su takođe načini realizacije rezervacija i kupovine usluga, kao i sistema plaćanja putem booking platformi i obezbeđivanja visokih rezultata ocena.
DCC Danube Competence Center

DCC- Centar nudi prekogranične turističke usluge i podržava kompanije koje rade u sektoru, posebno mala i srednja preduzeća (MSP) u sredinjem i donjem podunavlju u cilju razvoja i poboljšanja prekograničnog turizma u toku Dunava. U ime nemačkog Saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ), GIZ-a podržava napore DCC kroz regionalnu saradnju i marketinške platforme za promociju turizma i biodiverziteta u cilju podsticanja održivog turizma. Njegovi zadaci uključuju razvoj i promociju regionalnih turističkih proizvoda, i njihovu dostupnost u različitim zemljama.

PREVIOUS POST

Ostavite komentar Cancel Reply

cvet

NAJNOVIJI POSTOVI

  • Treninzi osnaživanja žena- Ukrajina i Moldavija
  • Razvoj start-ap kompanija u oblasti usluga u organskoj poljoprivredi
  • Moderacijske kartice kao trenerski alat
  • Trening „Biti ili ne biti preduzetnica“
  • Govor tela (Body Language) u reklamiranju
  • Uspešno blogovanje – Šta govore statistike?
  • Kako da stavim adresu svog biznisa na Google Mape
  • Logo koji je stigao na sam vrh
  • Poreklo imena naše firme

KATEGORIJE

  • AT Dizajn
  • AT Riznica
  • AT Učionica
  • Personalno brendiranje
  • Priče iz kancelarije
  • Treninzi
Saveti i trikovi za razvoj mog biznisa
* = required field

powered by MailChimp!

AT Consulting
Kneginje Ljubice 7
11000 Beograd, SRBIJA
+381 11 32 864 93
+381 64 1291 684

  • HOME
  • O NAMA
    • UTISCI I PRIZNANJA
  • USLUGE
  • BLOG
  • KONTAKT
  • PORTFOLIO