Treninzi osnaživanja žena- Ukrajina i Moldavija
U novembru i decembru 2016.g napravila sam iskorak u svojoj dosadašnjoj karijeri dobivši priliku da radim ono što sam poslednjih godina radila na teritoriji Srbije – treninge za osnaživanje žena, i to za industriju koja je jedna od najveći potencijala ekonomskog razvoja podunavskih zemalja – turizam i to kao internacionalni trener.
U cilju podsticanja ženskog preduzetništva u turizmu, kolega Miodrag Kostić (Veza DOO) i ja izveli smo, 8 interaktivnih trening radionica u organizaciji i podršci Danube Competence Center (DCC) kao dela (agencije za nemačku saradnju) GIZ. Treninzi su se održali u Srbiji, Ukraini i Moldaviji. Treninzi su bili namenjeni ženama vlasnicama i menadžerkama turističkih agencija, hotela, privatnih pansiona i apartmana.
Internacionalni trening- osnaživanje žena u sektoru turizma
Trening “Izgradnja odnosa sa potrošačima u turističkom sektoru” obuhvatila je segmente važne za uspeh kompanija i organizacija u turizmu, što je svakako izgradnja dobrih odnosa sa klijentima. Reputacija i zavisnosti od zadovoljstva klijenta, koji se odražava kroz kvalitet pruženih usluga, najviše se iskazuje kroz subjektivni aspekt – osećanja. Zbog toga je od ključnog značaja za kompanije da se fokusiraju na izgradnju dobrih odnosa sa klijentima, od trenutka iskazivanja interesovanja za usluge, rezervacije usluge do trenutka kada turista odlazi kući (npr. razvoj programa lojalnosti). Analiza ponašanja potrošača i razumevanje njihove potrebe i očekivanja dovodi do poboljšanja kvaliteta usluga i uvođenje novih proizvoda i usluga, kao i poboljšanja imidža, a trening radionica je iznela načine kako se stvara sistem prikupljanja povratnih informacija i njegovo korišćenje.
Trening “Online marketing u turističkom sektoru” obuhvatio je segmente o važnosti digitalnog marketinga i njegovog planiranja kroz strategiju i akcione planove. Internet danas igra važnu ulogu u životu turista u donošenju odluka i procesu planiranja za odmor. Danas, skoro da nema turista koji koriste samo tradicionalni način informisanja i rezervacije svojih putovanja. Kada planiramo odmor obično se informišemo na internetu i zato je važno da turistički sektor predstavi svoju ponudu online kako na sajtu tako i na društvenim mrežama Bitni aspekti su takođe načini realizacije rezervacija i kupovine usluga, kao i sistema plaćanja putem booking platformi i obezbeđivanja visokih rezultata ocena.
DCC Danube Competence Center
DCC- Centar nudi prekogranične turističke usluge i podržava kompanije koje rade u sektoru, posebno mala i srednja preduzeća (MSP) u sredinjem i donjem podunavlju u cilju razvoja i poboljšanja prekograničnog turizma u toku Dunava. U ime nemačkog Saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ), GIZ-a podržava napore DCC kroz regionalnu saradnju i marketinške platforme za promociju turizma i biodiverziteta u cilju podsticanja održivog turizma. Njegovi zadaci uključuju razvoj i promociju regionalnih turističkih proizvoda, i njihovu dostupnost u različitim zemljama.
Ostavite komentar